Marți, 29 martie 2016, a avut loc la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de stația de metrou Piata Unirii, vezi harta »), ediția cu numărul 140 Lumea SEO PPC. Am discutat despre segmentul de consumatori feminin, din perspectiva content, PR și PPC.
Cele trei prezentări au fost:
- Olivia Vereha – Content Writing.
- Germina Gâgă- În mintea consumatorilor
- Adina David – Cum îmbinâm online-ul cu offline-ul?
Mai jos, fotografii, înregistrarea video a evenimentului și prezentările PowerPoint.
Video & PPT:
Olivia Vereha – Content writing
Adina David – Cum împăcăm online-ul cu offline-ul?
Vezi playlist, toate clipurile:
Vezi album Google Photos: Follow-up #140: „Ele si martie” (2016.03.29, Impact Hub Bucharest)
Mulțumim speakeri-lor:
Germina Gâgă– PPC Marketing Specialist @WebDigital
Germina face parte din echipa de specialiști a agenției dedicate de PPC marketing, WebDigital. Deși este la început de drum, a gestionat cu succes bugete însumând 250.000 EUR. Ne va aduce un input valoros despre comportamentul femeilor în procesul de achiziție pe Facebook.
Olivia Vereha – Online Consultant @OliviaVereha
Potrivit celor care mă cunosc, vorbesc mult despre ce fac și puțin despre cine sunt. Îmi place să cred că nu este un defect. Am studiat jurnalismul, dar după 10 ani de muncă pot să spun că sunt mai degrabă pasionată de UX decât sunt un geek al cuvintelor. Astăzi mă găsiți la secțiunea de „autori” a mai multor reviste online sau predând usability si content writing pe ici pe colo. Îmi plac site-urile bine făcute, social media, muzica indie și îmi petrec timpul liber ajutând oamenii să facă lucruri frumoase în online.
Adina David – PR Manager @Femei în Afaceri
Am descoperit PR-ul acum 6 ani, când am ales să îmi îndrept pasiunea pentru cărți și pentru comunicare către acest domeniu ce reușește să le înglobeze și să mă pună față în față, zi de zi, cu situații, oameni și povești dintre cele mai diverse. Astfel am ales să urmez specializarea Comunicare și Relații Publice din cadrul Facultății de Litere, apoi programul de masterat, moment în care mi s-a oferit oportunitatea să mă alătur echipei Femei în Afaceri. Am acceptat provocarea și, timp de mai bine de doi ani, m-am ocupat de partea de media relations, content writing și social media, dar am trecut și în offline și am învățat ce presupune organizarea unui eveniment de la A la Z.
Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: Conversion, MReady, WebDigital, Vinescu, AgileMedia, Retargeting, Netopia, DWF și 2Parale.
Parteneri media: Găzduire.ro, Impact Hub Bucharest, IQads, Profitshare, SEMRo, SEOmonitor, Softlead, Trusted.ro, WebArmada.