Pe 28 august 2014 la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de metrou Piata Unirii, vezi harta) a avut loc ediția cu numărul 102 Lumea SEO PPC. Intervalul orar al întâlnirii – de la ora 19 la 21.
Am discutat despre metodele prin care se poate fideliza audiența, despre cum aduci pe site vizitatori care te știu deja, atât prin metode de SEO cât și de PPC.
Vedeți albumul pe Facebook: Ed. #102: „Fidelizare audiență”, 28aug, Impact Hub Bucharest
Mai jos, fotografii de la eveniment, prezentările și înregistrarea video.
Elena Gherasim – Introducere
Aneta Plesa – Facebook Ads. Revolutii (2014.08.28, Impact Hub Bucharest)
Ionut Munteanu – Loyalty in PPC Marketing (2014.08.28, Impact Hub Bucharest)
Ana Bucuroiu – Fidelizare audienta in online prin PPC (2014.08.28, Impact Hub Bucharest)
Imagini de la eveniment
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”6059197433774835793″ imgl=”fancybox” shape=”rectangle” size=”640″ num=”300″ shadow=”1″ border=”1″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]
Album Facebook: Ed. #102: „Fidelizare audiență”, 28aug, Impact Hub Bucharest
Speakerii de la ediția 100:
Ionuț Munteanu – PPC Specialist & Trainer @Webdigital [Just Pay-Per-Click]
Ionuț Munteanu este specialist în Pay per Click Marketing și Marketing, co-fondator al evenimentului lunarLumea SEO PPC si Vicepreședinte al Asociaţiei Specialiştilor în Search Engine Marketing din România. Ionuț este Google AdWords Qualified Individual și a gestionat campanii de marketing online pentru mai bine de 100 de clienți din industrii diferite, pornind de la turism, medicină, auto-moto până la entertainment, fashion și artă.
Ana Bucuroiu – Online Marketing Consultant at BrandFusion
Ana este Online Marketing Consultant în cadrul agenției Brand Fusion, Google Adwords Qualified Individual și Inbound Marketing certified by HubSpot. Printre cuvintele cheie pe care le folosește zilnic în activitatea ei sunt nelipsite: target, obiective, optimizare, conversii și ROI. Ana susține business-urile în vederea creşterii vizibilităţii acestora în mediul online, atragerii de trafic targetat, transformarea unui procent cât mai mare din trafic în clienţi şi fidelizare. Printre clienții pentru care a lucrat se numără brand-uri precum Raureni, Loncolor, Somaco și altele.
Mulțumim pentru suport partenerilor noștri: IQads, Trafic.ro, Comunicate de presă, 2Parale, WebDigital, SEMdays, SEMRo, Orașul Meu, IMworld, Mready, Impact Hub Bucharest, Newsman, Vinescu, Agile Media, Găzduire.ro.
Partajează pe WhatsAppPe plan profesional, mă ocup de audituri de site-uri pe partea de SEO și UX (SEO – optimizare pentru motoarele de căutare / UX – uzabilitate – experiența vizitatorilor), și realizez / mă ocup de mentenanță pentru site-uri pe platforma WordPress. Cofondator al lumeaseoppc.ro și al cetd.ro. Blogger pe olivian.ro.
Pe plan personal, caut să cresc, și pentru asta merg la evenimente, fac sport și încerc să trăiesc sănătos, fac voluntariat, citesc.
Detalii despre mine pe profilul de LinkedIn: linkedin.com/in/olivian/