Câte resurse aloci strategiei de marketing?

Vânzările unui magazin online depind în mare măsură de eficiența campaniilor de marketing derulate. O campanie de promovare bine gândită generează trafic și optimizează experiență utilizatorului pe e-store astfel încât el să nu părăsească magazinul fără să cumpere. În același timp, o campanie realizată ineficient nu numai că nu generează profit, dar poate chiar să cauzeze pierderi de capital. Printre …

Detalii

Este shopping-ul o activitate relaxantă?

Cumpărătorii cheltuie mai mult atunci când se bucură de procesul de cumpărare, iar consumatorii care utilizează rețelele de socializare mai des sunt mai predispuși în a cumpăra mai des, conform studiului realizat în 2016 de compania Criteo, liderul mondial în publicitatea de performanță digitală. „Cumpărăturile sunt tendința noastră de a ne relaxa, a ne destinde și a ne oferi anumite …

Detalii

Află previziunile în eCommerce pentru următorii ani, la TeCOMM Cluj!

Retailerii sunt nevoiți să ofere clienților cea mai bună experiență de cumpărare posibilă pentru a satisface cerințele consumatorilor, iar metodele de dezvoltare vor fi prezentate în cadrul celei de-a 9-a ediții a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce va reuni la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 profesioniști în eCommerce. „Eșecul apare de cele mai multe ori din locurile de …

Detalii

Follow-up ediția #149: Social Media – mix sau rețetă simplă? (2016.09.29, Impact HUB București)

Ai fi crezut în urmă cu 10 ani că Social Media ar ajunge la nivelul de astăzi? În 2006, LinkedIn împlinea 4 ani, Facebook avea doar 2 ani, Youtube numai unul, iar Twitter abia se lansase pe piață. Instagram, Snapchat și Pinterest nu existau, iar Google nu luase în seamă intrarea în domeniul rețelelor sociale. Rețele cunoscute precum MySpace au …

Detalii

Influența tehnologiei asupra modului de lucru din organizații

Evoluția tehnologiei influențează constant modul în care se realizează comunicarea: aceasta este simplă, instantă și accesibilă tot mai multor oameni. Se pot trimite documente, clipuri și imagini oriunde în lume, instant, la costuri minime. Instrumentele actuale fac posibile lucratul de la distanță sau colaborări internaționale. Aceste schimbări au loc inclusiv în organizații, modul de lucru din zilele noastre evoluând rapid …

Detalii

Lumea SEO PPC #149: Social Media – mix sau rețetă simplă? (2016.09.29, Impact HUB București)

Ai fi crezut în urmă cu 10 ani că Social Media ar ajunge la nivelul de astăzi? În 2006, LinkedIn împlinea 4 ani, Facebook avea doar 2 ani, Youtube numai unul, iar Twitter abia se lansase pe piață. Instagram, Snapchat și Pinterest nu existau, iar Google nu luase în seamă intrarea în domeniul rețelelor sociale. Rețele cunoscute precum MySpace au …

Detalii

De ce să comunici mai mult poveștile de succes

Companii de renume precum Facebook, Amazon, Google sau Apple folosesc conceptul de storytelling ca o puternică strategie de comunicare a brand-ului pentru a crea relații noi și a crește astfel rata de conversie. Cătălina Ionescu, Client Partner for Global Marketing Solutions la Facebook, va împărtăși în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo modalitățile prin care companiile își pot crește vânzările prin intermediul …

Detalii

Este viitorul destinat implanturilor NFC/RFID?

M-am întâlnit pentru prima dată cu conceptul NFC în urmă cu 9 ani, când Nokia experimenta cu ediții speciale de telefoane mobile. Nokia 6131 NFC promitea să revoluționeze piața de shopping, însă tehnologia avea să se dezvolte mult mai târziu. Asta nu oprește oamenii de știință să gândească la viitor și să imagineze o societate în care toată lumea va avea un …

Detalii

Ediția #148: Legislația promovării online, 25 august, la Impact Hub

Pregătește-te pentru campaniile de toamnă și află cum sunt afectate campaniile SEO și PPC de către legislația în vigoare. Te invităm să descoperi cele mai bune și corecte practici în SEO și PPC de la specialiștii din domeniu, în ediția cu numărul 148 Lumea SEO PPC. Pe 25 august, începând cu ora 18:30, ai ocazia să afli cele mai noi …

Detalii

Ediția #147: “Industria bancară”, 28 iulie 2016, la Impact Hub

Ce elemente ale industriei bancare te atrag? Dar care sunt cele care ți se par greu de înțeles? Cum crezi că depășesc băncile obstacolul comunicării unui domeniu care, la prima vedere, nu este atrăgător? Alătură-te pasionaților de SEO și PPC la a 147-a ediție Lumea SEO PPC, pe 28 iulie 2016, începând cu ora 18:30 și vei afla de la …

Detalii

Ediția #146: „Industria sănătății”, 28 iunie 2016, la Impact Hub

Te invităm marți, pe 28 iunie 2016 la Impact Hub Bucharest – Strada Halelor, nr. 5, etaj 2 (foarte aproape de stația de metrou Piata Unirii, vezi harta »), la ediția cu numărul 146 Lumea SEO PPC. Intervalul orar al întâlnirii este de la ora 18:45 la 21 (vino mai devreme, la 18:30, pentru înregistrare și networking la fața locului, evenimentul va începe …

Detalii