Cyrus Shepard ajunge pe 14-15 noiembrie la GPeC Summit în cel mai tare line-up din ultimii 12 ani

Ne va vorbi Cyrus Shepard, specialistul internaţional SEO? E cazul să ne grăbim! Oferta Early Bird ţine până la 31 octombrie, aşadar până marţi seară la 23:59. Organizatorii GPeC au sperat ani de-a rândul să aibă parte de Cyrus Shepard (ex-MOZ) şi să ni-l ofere ca speaker. Iată că această dorinţă, spre bucuria noastră, a tuturor marketerilor şi celor din …

Detalii

8 speakeri care nu pot fi ratati la IM World. Afla de ce!

IMWorld aduce în perioada 4-5 octombrie 2017 peste 2.000 de soluții hi-tech pentru peste 8.500 de invitati din toata lumea. România devine astfel pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate soluții digitale pentru cresterea organica a celor mai variate tipuri de business-uri. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitală a companiilor, biohacking, realitatea virtuală, …

Detalii

Lumea SEO PPC – Partener strategic al Școlii de Vară GPeC 2017

Lumea SEO PPC este partener și în acest an al Școlii de Vară GPeC 2017. În această ediție evenimentul se desfășoară în proximitatea castelului Bran, în perioada 23-28 august. De ce nu trebuie să ratezi acest eveniment? 12 mentori aleși pe sprânceană Valentin Radu (Fondator Omniconvent), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), Liviu Taloi …

Detalii

TOP 4 cele mai mari greșeli în SEO și PPC Marketing

Karl Gilis este co-fondator al AGConsult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizare a Conversiilor din Belgia. Karl a devenit obsedat de A/B Testing și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile. Karl Gilis a fost prezent la GPeC Summit și a vorbit, în stilul său caracteristic, despre erorile pe care le-a …

Detalii

GPeC Summit 12 – 3 speakeri cheie care nu trebuie rataţi

GPeC Summit a ajuns la cea de-a 12-a ediție. Anul acesta, conferințele despre ultimele trend-uri din industria de e-commerce, PPC Marketing și SEO vor avea loc în zilele de 16-17-18 mai 2017 la Crystal Palace Ballrooms, București. Dincolo de contextul global, context în care Google anunță că va intra și pe TV cu add-uri prin funcția DoubleClick Bid Manager, iar …

Detalii

TeCOMM te învaţă să construieşti un brand puternic

Şi anul acesta, TeCOMM vine cu un eveniment ce tratează teme de discuţii, workshop-uri şi dezbateri pe teme de actualitate: plăţi în mediul online, comportamentul consumatorului, vânzările în online, soluţiile pentru eficientizarea unei afaceri, retenţia clienţilor, extinderea magazinelor online, marketing, conversii, SEO, PPC sau managementul echipelor, dar şi poveştile de succes ale business-urilor online.  Peste 200 de manageri şi proprietari …

Detalii

Follow-up: ediția #154: Fashion & Cosmetics (2017.03.29, Impact Hub București)

Venirea primăverii a adus unele dintre cele mai dinamice și complexe industrii de comerț online din România: Fashion & Cosmetics! Miercuri, 29 martie 2017, la Impact Hub București (hartă), începând cu ora 18:30, participanții au putut afla cele mai noi și performante metode de promovare online pentru brand-urile ce activează în industriile omonime titlului. Care sunt provocările celor două industrii …

Detalii

Lumea SEO PPC #154: Fashion & Cosmetics (2017.03.29, Impact Hub București)

Venirea primăverii aduce unele dintre cele mai dinamice și complexe industrii de comerț online din România: Fashion & Cosmetics! Te invităm miercuri, 29 martie 2017, la Impact Hub București (hartă), începând cu ora 18:30, pentru a afla cele mai noi și performante metode de promovare online pentru brand-urile ce activează în industriile omonime titlului. Care sunt provocările celor două industrii …

Detalii

Richard Prenderville, la TeCOMM București

Aproximativ 2/3 din utilizatorii de Internet au realizat cumpărături online în 2016 la nivel european, conform datelor furnizate de Eurostat, iar cumpătăturile online continuă să crească printre utilizatorii cu vârste cuprinse între 16-24 de ani și 25-54 de ani. În România, însă, creșterile vânzărilor sunt slab reprezentante cu doar 18% dintre români realizând cumpărturi online în 2016, în comparație cu …

Detalii

Comerțul electronic este în creștere: 6,8 milioane de români şi-au făcut cumpărăturile online în 2016

Cu vânzări de sute de milioane de euro, piaţa de eCommerce este din ce în ce mai profitabilă şi deschisă oricui. Atât în Europa, cât şi în România, vânzările explodează an de an. Principalele produse cumpărate de români în 2016 sunt cele din domeniile electronic, fashion, home&deco şi articolele pentru copii. Sell them your story! este şi tema evenimentului premium …

Detalii

Follow-up ediția #153: Mobile First! (2017.02.23, Impact Hub București)

Anul trecut, ediția din februarie a purtat numele “Mobile, Second Screen”. Cum mobilul a întrecut desktop-ul din punct de vedere al traficului, este mai mult decât oportun să ne gândim la platformele mobile ca primă opțiune de promovare. Participanții au putut afla mai multe despre “Mobile First” la ediția #153 Lumea SEO PPC, din 23 februarie 2017. Aceasta a avut …

Detalii

Lumea SEO PPC #153: Mobile First! (2017.02.23, Impact Hub București)

Anul trecut, ediția din februarie a purtat numele “Mobile, Second Screen”. Cum mobilul a întrecut desktop-ul din punct de vedere al traficului, este mai mult decât oportun să ne gândim la platformele mobile ca primă opțiune de promovare. Te invităm să afli mai multe despre “Mobile First” la următoarea ediție Lumea SEO PPC, din 23 februarie 2017. Aceasta va avea …

Detalii