În 2022, numărul utilizatorilor de social media la nivel internațional a crescut cu încă 10%, iar timpul petrecut în medie de un utilizator pe rețelele de socializare a depășit 2 ore și jumătate. În această eră digitală în care fiecare business încearcă să se diferențieze și să se poziționeze cât mai bine în ecosistemul online și să fie aproape de consumatorii săi acolo unde aceștia consumă conținut, agenția de marketing online externalizat MTH Digital este din 2017 un partener de încredere care oferă valoare adăugată și soluții personalizate pentru o mai bună adaptare a business-urilor la piața de e-commerce din România aflată într-o continuă schimbare. MTH Digital s-a dezvoltat treptat, devenind o agenție de digital marketing full-service și având deja o echipă de 40 de specialiști, iar nevoia unui management cu experiență a venit natural.
Tendințe și sfaturi în Content Marketing în 2023
Ce s-a schimbat în Content Marketing în 2023? Ce a rămas la fel? Opt experți în comunicare, speakeri în cadrul conferinței Content Marketing PRO, care se desfășoară online, pe 15 și 16 martie, ne spun care sunt trendurile în 2023. Alexandra Ciucanu – Trainer și specialist în comunicare. Susține un masterclass de Reels (pe 16 martie) și este speaker în …